Ključna riječ
Lokacija
Kategorija
Vrsta rada (Iz firme/Od kuće)
Premium oglasi
Remote
18 dana do isteka
Dubai
25 dana do isteka
Sarajevo
24 dana do isteka
Jelah, Tešanj, Sarajevo
17 dana do isteka
Konjic
1 dan do isteka
Bosna i Hercegovina (Home Office)
2 dana do isteka
Sarajevo
1 dan do isteka
Bosna i Hercegovina
24 dana do isteka
Home Office, Sarajevo, Tuzla
56 dana do isteka
Izdvojeni oglasi od ukupno 1,725 oglasa
HR System and Process Officer (m/f)
Sarajevo
7 dana do isteka
Dispečer (m/ž)
Banja Luka
11 dana do isteka
Prodajni savjetnik - Komercijalista na terenu
Tuzlanska regija, Regija Semberija , Banjalučka regija, Hercegovačka regija, Zeničko-dobojska regija
26 dana do isteka
Prodavač/prodavačica (m/ž)
Bihać
14 dana do isteka
Mikrokreditni promoter (m/ž)
Modriča, Šamac
17 dana do isteka
Referent u računovodstvu
Ilijaš
29 dana do isteka
Inženjer mašinstva
Ilijaš
29 dana do isteka
HR Generalist
Remote/Bosna i Hercegovina
26 dana do isteka
Skladištar – Manipulant mazivima (m/ž)
Ilijaš - Podlugovi
12 dana do isteka
Customer Support Associate - German and English language
Bosna i Hercegovina, Banja Luka
26 dana do isteka
Agent korisničke podrške - njemački jezik
Banja Luka, Bosna i Hercegovina
26 dana do isteka
Regruter
Brčko
13 dana do isteka
Referent za ljudske resurse
Brčko
13 dana do isteka
Komercijalista za brend Lavazza (m/ž)
Hercegovina
10 dana do isteka
Računovođa/Arhivar (m/ž)
Bugojno
5 dana do isteka
Operater na uplatno-isplatnom mjestu (m/ž)
Bugojno, Vogošća, Tešanj, Mostar, Tuzla, Donji Vakuf, Lukavac, Čapljina, Istočno Sarajevo
29 dana do isteka
HR menadžer (m/ž)
Brčko
13 dana do isteka
Prodavač pite
Sarajevo
11 dana do isteka
Vozač teretnog motornog vozila
Sarajevo, Ilidža
26 dana do isteka
Dostavljač robe
Sarajevo
29 dana do isteka
Serviser medicinske opreme (m/ž)
Teritorija BiH
6 dana do isteka
Računovođa (m/ž)
Sarajevo
19 dana do isteka
IT Support Specialist (m/ž)
Sarajevo
10 dana do isteka
Klub poslodavaca
 
Nastavkom pregleda web stranice MojPosao.ba potvrđujete da ste pročitali i razumjeli nove Uslove i pravila korištenja kao i Pravila o privatnosti, koji su stupili na snagu 17.04.2024. godine. MojPosao.ba koristi kolačiće da unaprijedi funkcionalnost stranice i omogući bolje korisničko iskustvo. Postavke kolačića se mogu kontrolisati i mijenjati u Vašem web pretraživaču. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Za nastavak pregleda i korištenja MojPosao.ba kliknite na dugme "Razumijem".
Koliko dugo će “work-life balance” biti benefit?
Koliko dugo će “work-life balance” biti benefit?
Iz ugla regrutera…

U posljednjih nekoliko godina, rad od kuće postao je jedan od najpoželjnijih benefita među kandidatima prilikom odabira poslodavca, često se nalazeći među prva tri ključna faktora prilikom pregovora o zaposlenju. Međutim, primjećujemo sve izraženiji trend povratka rada u kancelariji. Razlozi za ovaj preokret su različiti, ali jedan od ključnih faktora jeste težnja poslodavaca za jačom kontrolom radnog procesa, povećanom produktivnošću, te želja za stvaranjem jače kulture saradnje među zaposlenicima, piše Selma Redžo Zekić.

Taman kad smo počeli shvaćati da mikromenadžment ne doprinosi produktivnosti i da je ravnoteža između poslovnog i privatnog života ključna, čini se da smo vraćeni na početak – u kancelarije, u okruženje gdje je prisutnost često važnija od rezultata. Nameće se pitanje, možemo li se okrenuti prema krajnjim rezultatima i zadovoljstvu zaposlenika, ili ćemo i dalje mjeriti je li neko došao na posao u 8:00 ili 8:04?

Povratak u kancelarije omogućava direktniju komunikaciju, bržu razmjenu ideja i lakše donošenje odluka, što je u mnogim industrijama postalo presudno za postizanje većih poslovnih ciljeva. Mnoge kompanije također smatraju da je fizičko prisustvo zaposlenika ključno za održavanje organizacione kulture i lojalnosti prema kompaniji. S druge strane za neke ljude, rad u kancelariji donosi bolju ravnotežu između privatnog i poslovnog života jer pruža jasno razgraničenje između ta dva segmenta.

Iako rad iz kancelarije sve više dobija na značaju, povratak na ovakav način rada mogao bi predstavljati izazov prilikom privlačenja kadrova, posebno u industrijama u kojima je fleksibilnost ostala prioritet. Kandidati koji su navikli na rad od kuće mogli bi biti manje motivisani za promjenu posla ako rad iz kancelarije postane uslov. Stoga će kompanije morati pronaći nove načine kako bi privukle talent, fokusirajući se na druge benefite kao što su mogućnosti za profesionalni razvoj, stimulativni radni zadaci, fleksibilnije radno vrijeme, ili hibridni modeli rada koji nude ravnotežu između rada iz kancelarije i rada od kuće.

Privlačenje i zadržavanje kadrova u ovakvom okruženju zahtijevat će prilagodbu politika zapošljavanja i fleksibilnije pristupe, kako bi se zadovoljile nove potrebe tržišta rada. Work-life balance će ostati jedan od ključnih benefita kod kandidata sve dok postoji potreba za fleksibilnošću i mogućnostima za bolje upravljanje osobnim i profesionalnim životom. U modernom radnom okruženju, kandidati, posebno mlađe generacije, sve više vrednuju ravnotežu između posla i privatnog života jer to direktno utiče na njihovo zadovoljstvo, produktivnost i ukupno mentalno zdravlje. 

Dok god su očekivanja od zaposlenika visoka, a tempo poslovanja brz, potreba za održavanjem work-life balancea neće prestati. To će posebno biti slučaj u industrijama u kojima je stres visok ili gdje su tradicionalni modeli rada iscrpljujući. Čak i ako neki benefiti, poput rada od kuće, postanu standard, kandidati će i dalje tražiti ravnotežu kroz fleksibilno radno vrijeme, slobodne dane za mentalno zdravlje i slične inicijative.

Fleksibilnost postaje imperativ u poslovanju, a kompanije koje to razumiju i prilagode se zadržat će najbolji kadar.